درخشان: براي قهرماني در ليگ تركيب پرسپوليس بايد تغيير كند

 درخشان: براي قهرماني در ليگ تركيب پرسپوليس بايد تغيير كند




 

 


درخشان: براي قهرماني در ليگ تركيب پرسپوليس بايد تغيير كند


تاریخ : چهارشنبه ،
25 خرداد 1390

يکي از گزينه‌هاي سرمربيگري تيم فوتبال پرسپوليس در فصل آينده گفت: اگر اين تيم بخواهد قهرمان ليگ برتر شود بايد ترکيب بازيکنانش تغيير کنند.


حميد درخشان با بيان اين که برنامه‌اش را براي سرمربيگري تيم فوتبال پرسپوليس به باشگاه ارايه کرده، اظهار کرد: من برنامه‌ام را داده‌ام و منتظر پاسخ باشگاه پرسپوليس هستم. در برنامه‌اي که به باشگاه پرسپوليس ارايه داده‌ام، تمام مسايل مورد نياز براي اردوهاي تمريني و آماده‌سازي، بازيکنان مورد نياز و ساير موارد را آورده‌ام و در واقع برنامه من کامل است.


کاپيتان اسبق تيم پرسپوليس تهران در ادامه با بيان اين که نمي‌خواهد تا زماني که مساله پيوستن او به پرسپوليس مشخص نشده است درباره ترکيب اين تيم حرفي بزند، تصريح کرد: به هر حال در شروع فصل جديد ليگ برتر، تغيير‌هايي در تيم بايد صورت بگيرد و اگر قرار باشد پرسپوليس قهرمان ليگ برتر شود، اين تغيرات گريزناپذيرند.

درخشان همچنين در پاسخ به اين سوال که در صورت پيوستن به پرسپوليس با همکاران قبلي در تيم شهرداري کار مي‌کند، گفت: اگر قرار باشد در پرسپوليس کار کنم، کادر فني جديدي را انتخاب خواهم کرد و با همکاران فصل گذشته در شهرداري تبريز، به کار ادامه نخواهم داد؛ البته تا زماني که تکليف خودم روشن نشده است، با کسي در اين باره صحبت نمي‌کنم.


وي درباره احتمال همکاري دوباره با تيم شهرداري، خاطرنشان کرد: من مذاکراتم را با باشگاه شهرداري تبريز انجام داده‌ام و ديگر مسوولان باشگاه هستند که بايد تصميم بگيرند. آنها هنوز اطلاعي به بنده نداده‌اند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل